onsdag 14. desember 2011

Innpakningspapir med mønster

Så skulle vi lage innpaknings papir med våre egne mønstre.
Vi skulle lage tre forskjellige, et rolig, et livlig og et lekent.

Papiret skulle brukes til gavepapir, en liten og en stor pakke, og en gavepose.

Først lagde vi rapportene. Rapportene er det som gjentar seg i mønsteret.
Der etter satt vi de sammen til et stort mønster.


Her er mitt rolige mønster:

Der hadde jeg bare laget en tilfeldig rapport, fordi jeg ikke hadde noe inspirasjon til mitt rolige mønster-

Mitt livlige mønster:

I den rapporten brukte jeg logoen min, og lagde ornament av den.

Mitt lekne mønster:
 




Der brukte jeg mitt eget ansikt i ornamentet i rapporten.
Det var en morsom og lærerik oppgave :)


Jeg har mistet bildene på mobilen min, så jeg har dessverre ikke bilder av pakkene og posene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar